[Samba] Es-Peri.Com

[ esperi ::: hayat rehberi ] duyuru at es-peri.com
Mon Aug 12 13:57:01 GMT 2002

Esperi ::: Hayat Rehberi

 [[ www.es-peri.com ]]

Yenilikler Devam Ediyor... 10/08/2002
-----------------------------------

Hayatımıza damgasını vuran bazı anlar vardır
ve zaman ikiye bölünür:
öncesi ve sonrası...
esperi ise hayatın ötesinde.

herkesin aynaya düşen aksinde
kendini bulup bulup yitirmesi gibi
anlaşılmaz, ulaşılmaz...

------------------------------------

"Günün paylaşımı"

"çocukken başlayan bir hastalık bu. 8 yaşında filandım daha. evde tek başıma
oturuyorum; canım ağlamak istedi birden, öyle durduk yere. canım bir şeye
üzülmek istedi. ama üzülecek bir şey yoktu ortada. düşündüm düşündüm;
düşünürken bir yandan da radyoda beni ağlatacak,
ya da ağlamamı kolaylaştıracak bir şarkı, hüzünlü bir şarkı aradım. en
sonunda da buldum. arındım sonra kana kana, hıçkıra hıçkıra."

hayata, sanata, aşka ve ölüme dair en yeni ve en çarpıcı paylaşımlar
internetin gökyüzüne açık tek sitesi es-peri.com'da!

Esperi, şimdi 25 ana kategorideki 350 güncel paylaşımıyla sizleri
bekliyor...

Esperi bir gün sizin de hayatınıza chatkapı girecek!

http://www.es-peri.com

Tercihler:

beni hiç ilgilendirmiyor esperi mesperi : remove at es-peri.com
bu mesajı bir daha almak istemiyorum: remove at es-peri.com