[Samba] wrong time/date with smbfs on powerpc (kernel 2.4.18)

Dominique DAMBRAIN d.dambrain at rldt.fr
Wed Mar 30 10:09:39 GMT 2005

Bonjour,

Je cherche des binaires de smbd/nmbd pour PowerPC
Je souhaite les installer sur un récepteur satellite Dreambox (Linux sur
PowerPC, kernel 2.6)
Les versions proposées actuellement pour cet environnement n'exposent' pas
les fichiers > 2Gb
Mais je n'ai bien sûr pas de compilateur sur la Dreambox, ni sur aucun
PowerPC.

Pouvez-vous m'aider ?

Merci d'avance

Hi,
I'm searching smbd/nmbd binaries for PowerPC
I wish to install them on a satellite receiver (Dreambox) based on PowerPC
and linux kernel 2.6
Actual versions proposed are still limited to 2 Gb files
But, of course, I don't have any compiler on this box, nor any other PowerPC
machine.
Could you help me ?

Thanks in advance