Re: [Samba] Translation samba 3 how to in german, Übersetzung des Samab 3 How to ins deutsch

Stefan G. Weichinger monitor at oops.co.at
Sun Nov 9 20:23:57 GMT 2003

Hi, John H Terpstra,

am Freitag, 07. November 2003 um 00:33 schrieben Sie:

JHT> Folks,

JHT> I'd like to encourage translation of the
JHT> Samba-HOWTO-Collection into as
JHT> many languages as we can get.

JHT> If you are willing to dedicate some time to translation and have the
JHT> capacity to assist let's get the ball rolling!

JHT> Full marks to rruegner for stepping up to the bar!

JHT> - John T.

I am on the list. / Ich bin dabei.

I am not a german, but austrian, but I think we can extend the search
for participants ...

How to start?

---

Bin zwar kein Deutscher, sondern Österreicher, denke aber, daß man die
Suche im Sinne der Sache auf "Deutschsprachige" ausdehnen kann.

Wie gehen wir vor?

---

--
Mit freundlichen Grüssen