[Samba] Witaj!

Plomyk_Nadziei zaczatowany at wp.pl
Sat Nov 23 02:23:01 GMT 2002

Cześć!
Piszę do Ciebie, bo znalazłem arcyciekawą stronkę. Nie jest to żadna z tandet typu tenbit.pl czy inne takie. To strona jedyna w swoim rodzaju, jest na sieci od niedawna, a już zdobyła sobie setki wielbicieli. Zapraszam Cię do zajrzenia na nią, przekonasz się, że to co napisałem to nie są puste słowa.
Proszę jedynie o podanie mojego nicka jako osoby, która Cię poinformowała gdy będziesz zakładać swój profil na epulsie. Mój nick to Plomyk_Nadziei. Z góry dziękuję!

Możes skorzystać z tego linku, przeniesie Cię wprost do zakładania profilu na stronie:

http://www.epuls.pl/recruitments.php?wrid=2j35sjk3jsa23lk4a8jr

Pozdrawiam
Remik - Plomyk_Nadziei