R: [Samba-it] winbind e win2000AD

Samantha Cicchelero samantha at advnet.it
Wed Apr 28 16:39:01 MDT 2004

Ciao,

prova ad inviare la configurazione di smb.conf.

Samantha
ADVNET s.r.l.
Via Marco Corner, n. 19
36016 Thiene (VI)
ITALY

Ai sensi della Legge 675/96 si precisa che le informazioni contenute in questo messaggio sono riservate ed a uso esclusivo del destinatario. Qualora il messaggio in parola Le fosse pervenuto per errore, la preghiamo di eliminarlo senza copiarlo e di non inoltrarlo a terzi, dandocene gentilmente comunicazione. Grazie.
This message for the law 675/96, may contain confidential and/or privileged information. If you are not the addressee or authorized to receive this for the addressee, you must not use, copy, disclose or take any action based on this message or any information herein. If you have received this message in error, please advise the sender immediately by reply e-mail and delete this message. Thank you for your cooperation.