[Samba] Re: refresh problem

David Collier-Brown David.Collier-Brown at Sun.COM
Tue Jul 26 12:27:55 GMT 2005

  I don't off-hand remember, but the folks on the user list
probably do (;-))  You accidentally sent to the development
list

--dave

Serhat GÜRSOY wrote:
> ***********************
> This mail and its attachments have been scanned by InterScan MSS.
> ***********-***********
>

> hi folks,
>
> I am a new samba user and I have a problem like this;
>
> When I copy smth. windows does need me to press f5 to see the copied file,
> need to refresh the page. any solution for this?
>
> thanx
>
> Serhat Gursoy

> Bu mesaj, alıcı olarak belirtilen kişiye ait özel bilgi içermektedir.
> Eğer, bu mesaj  ile  ilgili kişi değilseniz; lütfen bu mesajı tüm
> kopyalarıyla
> birlikte  siliniz  ve  e-mail  aracılığıyla  mesajı  gönderen  kişiyi
> uyarınız.
>
> E-mail iletişimi güvenli bir iletişim değildir ve hatalar içerebilir,
> gönderim
> esnasında   üçüncü  kişiler  tarafından  değiştirilebilir,
> kaybolabilir,  geç
> iletilebilir veya virüs içerebilir.
>
> Trafik Sigortasi Bilgi Merkezi-TRAMER, bu mesajın içeriğinden
> kaynaklanabilecek
> hiç bir durum için sorumlu tutulamaz.
> Doğrulama gereken konularla ilgili olarak lütfen basılı kopya isteyiniz.
>
> http://www.tramer.org.tr           (Bu mesaj virüs taramasından
> geçirilmiştir)

David Collier-Brown,      | Always do right. This will gratify
Sun Microsystems, Toronto | some people and astonish the rest
davecb at canada.sun.com     |                      -- Mark Twain
(416) 263-5733 (x65733)   |